четвер, 12 листопада 2009 р.

П'ять порад худеньким, щоб «округлити» форми

Практично немає жодного жіночого журналу, який хоч раз б не написав статтю про дієту, та й до ніг на цю тему випущено багато, а от, щоб видужає практично нічого. І що ж робити нам, худеньким дамам? Вихід тільки один експериментувати з порадами для схуднення навпаки.



Може ті, хто худне, і будуть заздрити вашій фігурі, але вам хочеться додати пару кілограмів. Адже набрати кілограм - інший часом також складно, як і скинути, адже всі ми різні. І, відповідно організм у нас теж по-різному реагує на всі наші експерименти. Є категорія людей, яка мріє злегка «округлити» свої форми. Ця задача складна, так як і схильності до «округлення» у мене немає, тому що мої батьки теж з цієї ж категорії людей.
Але протягом безперервної боротьби за свою ідеальну вагу (до скільки я сама для себе визначила, тобто просто в один момент вирішила, що хочу важити стільки-то кілограм), я дещо для себе виявила і тому хочу поділитися з вами своїми порадами.

1. У першу чергу необхідно знизити рівень стресу, оскільки при хвилюванні виробляється гормон стресу, який поглинає всі жирові відкладення. Я от, наприклад, якщо хвилювалася, то не могла нормально поїсти, апетиту не було. А тепер уявіть, що я працювала бухгалтером, а там постійні перевірки, стрес, ну і результат як кажуть на фігурі, шматок в горло не лізе, куди вже там видужати, навпаки худеешь. Тому, приходячи, додому, я намагалася переключатися на щось позитивне, побільше заряджатися позитивними емоціями, адже на роботі, погодьтеся, ніхто не дасть тобі розслаблятися.

2. Також для «поправлення» мені необхідно було тренуватися, щоб нарощувалися м'язи. Після тренувань і апетит-то з'являється о-го-го! Але тренування обов'язково повинні приносити задоволення, тому що якщо не буде позитивних емоцій, вважайте, що все це справа марними, адже організм буде при тиску на нього відчувати стрес.

3. Звичайно ж, спробувати по мінімуму вживати каву, міцний чай і кинути палити! Все це лише спалює любовно нарощені вами калорії.


4. Почати правильно харчуватися. Чи не об'їдатися всякими борошняними виробами, як багато хто радять, а то так тільки шлунок зіпсуєш. Поекспериментуй з продуктами, можливо, щось з продуктів буде порушувати в тебе апетит, а це великий плюс у нашій справі.

5. Якщо дозволяють кошти, з'їзди в який-небудь санаторій. Ось де не буде ніякого стресу.

Повний спокій, не потрібно готувати, а годують смачно і багато. Коли я поїхала в санаторій, то не думала, що одужаю. Виявилося, що коли не потрібно самій готувати, дуже навіть хочеться смачненько поїсти.

І на останок, звичайно скажу ось що, питання про зайву худизну потрібно вирішувати з лікарем - дієтологом або ендокринологом. Але якщо ж у вас відмінне здоров'я, а вагу набрати ви не можете, то може бути, ці поради вам допоможуть хоч трохи наблизитися, до своєї мрії злегка видужати.

0 коментарі:

Дописати коментар